Startpagina > Hulp > Bestelling en Levering

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

Bestelling en Levering

De traceringsinformatie is mogelijk niet meteen beschikbaar, omdat deze pas verschijnt wanneer je pakket het hoofdsorteercentrum van de koerier bereikt heeft. Als je geen traceringsinformatie kan zien, wacht dan enkele uren voordat je het opnieuw probeert.
Laden

Producten niet besteld:
Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze 
Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

Producten niet meegeleverd:

Het kan voorkomen dat we niet alle items die je hebt besteld tegelijk kunnen verzenden. Wanneer dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die zullen ontbreken.

Houd er rekening mee dat we een volledige restitutie bieden voor items die niet zijn verzonden.

Indien je na 5 werkdagen nog geen volledige terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze onze klantenservice.

Laden

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar één van onze JD-winkel te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel teruggestuurd wordt naar het Warehouse in de UK.

Laden

Bestellingen worden bezorgd tussen 8:00 en 17:00, ma-vr (uitgezonderd wettelijke feestdagen). Wij werken samen met de koeriers PostNL & DHL.
Laden

Controleer eerst je spamfolder als je geen orderbevestiging hebt ontvangen.
 
Helaas kunnen we geen orderbevestigingen opnieuw verzenden omdat deze automatisch worden aangemaakt. Als je wilt controleren of je bestelling is verwerkt, log dan in op je JD-account en bekijk je bestelgeschiedenis. Alle lopende bestellingen worden daar opgeslagen.
 
Als je geen JD-account hebt, niet kunt inloggen of je bestelling niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice
 
Om ervoor te zorgen dat je e-mails van ons ontvangt, voeg je ons toe aan je betrouwbare e-mailadressen en controleer je de informatie die we in ons bestand hebben.
Laden

We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Laden

Zodra we je bestelling met alle door jouw ingevulde gegevens hebben ontvangen, kunnen we geen wijzigingen meer aan het adres aanbrengen. Als je een ander afleveradres wilt kiezen, neem dan contact op met de leverancier (PostNL of DHL) om wijzigingen door te voeren.
Laden

Standaard Thuisbezorging

Prijs: € 4 of GRATIS voor bestellingen vanaf €60,00. 
Leveringstermijn: binnen de 7-9 werkdagen. 

Express Levering

Prijs: € 11,99 
Plaats je bestelling voor middernacht op Maandag - Donderdag voor een bezorging binnen 1-2 dagen. 

*Met uitzondering van nationale feestdagen. 

Winkelophaling 

Prijs: GRATIS 
Leveringstermijn: 6-8 dagen 

*Prijzen en minimumbedrag voor gratis levering kunnen onderhevig zijn aan verandering bij promotionele aanbiedingen.

Laden

De meeste promoties worden automatisch toegepast bij het afrekenen.

Heb je een kortings- of promotiecode? Voer deze dan in bij het vakje 'kortingscode'. Eenmaal voltooid klik je op Los in waarna de korting wordt toegepast.

Laden

Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.

Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.

Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.

Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.

Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:

  1. Bewijs van aankoop - een kopie van je bevestigingsmail en/of kassabon.
  2. Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.

Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens jou het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.

Je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herinnering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.

Laden

Het is momenteel niet mogelijk een bestelling te plaatsen over de telefoon.
Laden

Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verzendbevestigings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier met updates over de status van je levering.

Bekijk de status van je bestelling hier.
Laden

Jammer genoeg is 24-uurslevering nog niet beschikbaar.
Laden

Onze koerier zal steeds proberen te leveren via de voordeur op het juiste adres, voordat het pakket bij een buurwoning achtergelaten wordt. Wanneer alle pogingen tot aflevering falen, zal de kourier een kaartje achterlaten om je te laten weten wat er vervolgens met je levering is gebeurd.
Laden

Alle leveringen naar een thuisadres worden afgehandeld door DHL en PostNL.
Laden

Je kunt een cadeaubon kopen in de winkel of via de giftcard pagina.
Laden

Andere manieren om hulp te krijgen

Cadeaukaarten

Gift Card

€5 - €300

De Ultimate Giftcard is de enige cadeaukaart die je nodigt hebt. Verkrijgbaar in meer dan 500 winkels in de land, het is het perfecte cadeau.

Cadeaukaarten kopen

Onze winkels

Vind een winkel

Vind je dichtstbijzijnde JD winkel, bekijk openingstijden en vind waar je je bestelling kan ophalen!

Vind mijn dichtstbijzijnde winkel

DOWNLOAD ONZE APPS

Shop 24/7 met de JD Sports iPhone-app! Krijg onderweg toegang tot onze nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

Downloaden vanuit de App Store Download van Google Play
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2020 JD Sports Fashion Plc, Alle rechten voorbehouden.
Loading

 
Terug naar boven