Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord
Bestelling en Levering

Je kunt je geschatte leverdatum vinden in de bevestigingsmail van je bestelling.
Standaard Thuisbezorging
Prijs: € 4 of GRATIS voor bestellingen vanaf €80,00.
Bestellingen worden binnen 10-14 werkdagen geleverd. (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen).
Bezorging van maandag tot en met vrijdag.
Winkelophaling
*Prijzen en minimumbedrag voor gratis levering kunnen onderhevig zijn aan verandering bij promotionele aanbiedingen.
2. Traceer mijn bestelling.
Controleer de trackinglink die we in uw verzendings e-mail hebben gestuurd om up-to-date trackinginformatie te bekijken. Wacht 48 uur na verzending om te controleren.
of u kunt uw bestelling hier volgen.
3. Controleer uw gegevens.
Log in op uw account om te controleren of we de juiste bezorginformatie voor uw bestelling hebben en of al uw contactgegevens up-to-date zijn.
Neem contact op met je buren. Als je niet thuis bent, heeft de koerier het pakket mogelijk bezorgd bij een van je buren.
4. Neem contact op.
Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klantenservice onder vermelding van je ordernummer.


Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
Producten niet meegeleverd:
Het kan voorkomen dat we niet alle items die je hebt besteld tegelijk kunnen verzenden. Wanneer dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die zullen ontbreken.
Houd er rekening mee dat we een volledige restitutie bieden voor items die niet zijn verzonden.
Indien je na 5 werkdagen nog geen volledige terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met onze onze klantenservice.

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.
In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar één van onze JD-winkel te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel teruggestuurd wordt naar het Warehouse in de UK.

We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.
Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.



Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.


Standaard Thuisbezorging
Prijs: € 4 of GRATIS voor bestellingen vanaf €80,00.
Bestellingen worden binnen 10-14 werkdagen bezorgd (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen).
Bezorging van maandag tot en met vrijdag.
Leveringstermijn: binnen de 10-14 werkdagen.
Winkelophaling
*Prijzen en minimumbedrag voor gratis levering kunnen onderhevig zijn aan verandering bij promotionele aanbiedingen.

De meeste promoties worden automatisch toegepast bij het afrekenen.
Heb je een kortings- of promotiecode? Voer deze dan in bij het vakje 'kortingscode'. Eenmaal voltooid klik je op Los in waarna de korting wordt toegepast.

*Winkelophaling is momenteel niet beschikbaar.
Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.
Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.
Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.
Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.
Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:
- Bewijs van aankoop - een kopie van je bevestigingsmail en/of kassabon.
- Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.
Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens jou het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.
Je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herinnering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.


Bekijk de status van je bestelling hier.



Doe mee met meer dan 2 miljoen fans