Startpagina > Hulp > Bestelling en Levering

Hoe kunnen wij u helpen?Vind het juiste antwoord

Bestelling en Levering

1. Controleer je bezorgdatum.


Je kunt de geschatte leverdatum vinden in je orderbevestiging.


Standaard levering aan huis

Prijs: €4 of GRATIS voor bestellingen boven €80.00.


Bestellingen worden binnen 3-6 werkdagen geleverd. (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen).


Levering van maandag t/m vrijdag.

Express levering
Prijs: €7 voor bestellingen onder €80 

€3 voor bestellingen boven €80

Levertijd: 48 uur (werkdagen)

Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die worden verzonden vanuit ons magazijn in Frankrijk.


Ophalen in de winkel

Gratis bezorging in een Belgische winkel naar keuze.


Je bestelling wordt binnen 4-6 werkdagen geleverd in de door
jouw gekozen winkel. (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen). Bekijk de openingstijden van de winkel om te zien wanneer je je bestelling kan ophalen.

 

2. Traceer mijn bestelling.  


Controleer de trackinglink die we in je verzend-email hebben verzonden om up-to-date trackinginformatie te bekijken. Wacht 48 uur na verzending om te controleren.


Of je kunt je bestelling hier volgen.


3. Controleer je gegevens. 


Log in op je account https://www.jdsports.be/myaccount/dashboard/ om te controleren of we de juiste bezorginformatie voor je bestelling hebben en dat al je contactgegevens up-to-date zijn.


Neem contact op met je buren. Als u niet thuis bent, heeft de koerier het pakket mogelijk bij een van je buren afgeleverd.


4. Neem contact op.


Als je je bestelling nog steeds niet hebt ontvangen en de geschatte leverdatum is verstreken, neem dan contact op met onze klanten service onder vermelding van je bestelnummer.

Laden

 Sorry dat je bestelling is geannuleerd.
Als het artikel dat je hebt besteld niet op voorraad is op het moment van het inpakken van je bestelling moeten we deze annuleren. Houd rekening met maximaal 5 werkdagen voor uw terugbetaling, afhankelijk van je betalingsmethode .Er zijn nog andere redenen waarom je bestelling kan worden geannuleerd. Deze zijn te vinden in onze Algemene voorwaarden.
Laden

We zijn snel in het picken en verpakken van je bestelling, daarom kunnen we je bestelling niet wijzigen of annuleren nadat je aankoop bevestigd is.
Als je van gedachten bent veranderd, kan je je bestelling gratis retourneren in een van onze Belgische JD Sports filialen. Je kan je bestelling ook naar ons retourneren via de post, hierbij zijn de verzendkosten voor je eigen rekening. Ga voor meer informatie naar onze retoursectie om al je retourmogelijkheden te bekijken.
Laden

De traceringsinformatie is mogelijk niet meteen beschikbaar, omdat deze pas verschijnt wanneer je pakket het hoofdsorteercentrum van de koerier bereikt heeft. Als je geen traceringsinformatie kan zien, wacht dan enkele uren voordat je het opnieuw probeert.
Laden

Vanwege vertragingen door Brexit werken we samen met onze transporteurs hard om je pakket zo snel mogelijk te kunnen leveren. Neem alsjeblieft geen contact op met de klantenservice. We sturen je snel een update. Vergeet niet om onze tracking links (hier) te gebruiken, zodra je pakket is verzonden. Bedankt voor je geduld en flexibiliteit.
Laden

Producten niet besteld:
Worden er items bezorgd die je niet hebt besteld, neem dan contact op met onze 
Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

Producten niet meegeleverd:

Soms komt het voor dat we niet alle artikelen die je hebt besteld kunnen verzenden. Als dit het geval is, sturen we je een e-mail om je op de hoogte te stellen van items die ontbreken in je bestelling.

 

Houd er rekening mee dat we een volledige terugbetaling zullen doen voor items die niet zijn verzonden.

 

Als je geen bericht hebt ontvangen dat een artikel niet beschikbaar was en je je volledige terugbetaling niet hebt ontvangen na 5 werkdagen, neem dan contact op met onze onze klantenservice.

Laden

Als een artikel beschadigd of defect aankomt, neem dan contact op met onze Klantenservice. We zullen je retourmogelijkheden samen bespreken en sturen het betreffende item vervolgens op naar ons inspectieteam. Na verwerking zullen we een terugbetaling of omruiling aanbieden.

In de buurt van een winkel? Het is ook mogelijk om het defecte of beschadigde artikel naar één van onze JD-winkel te brengen. Zij zorgen ervoor dat het artikel teruggestuurd wordt naar het Warehouse in de UK.

Laden

Standaard levering aan huis

Prijs: €4 of GRATIS voor bestellingen boven €80.00.

Bestellingen worden binnen 3-6 werkdagen geleverd. (uitgezonderd zaterdag, zondag en feestdagen).

Levering van maandag t/m vrijdag.

Express levering

Prijs: €7 voor bestellingen onder €80 

€3 voor bestellingen boven €80

Levertijd: 48 uur (werkdagen)

Deze bezorgmethode is alleen beschikbaar voor producten die worden verzonden vanuit ons magazijn in Frankrijk.

Ophalen in de winkel

Gratis bezorging in een Belgische winkel naar keuze.


Je bestelling wordt binnen 3-6 werkdagen geleverd in de door

jouw gekozen winkel (exclusief zaterdag, zondag en feestdagen). Bekijk de openingstijden van de winkel om te zien wanneer je je bestelling kan ophalen.

 
* Raffle producten zijn uitgezonderd van gratis bezorging. Alle deelnemers aan de raffle gaan ermee akkoord dat ze bezorgkosten in rekening worden gebracht als ze als winnaar worden geselecteerd.

Laden

We hebben je bestelling gesplitst, zodat we deze sneller bij je kunnen bezorgen.

 Om te zien hoe je bestelling vordert, klik hier en voer het bestelnummer in uit je bevestigingsmail.

Laden

Bestellingen worden bezorgd tussen 8:00 en 17:00, ma-vr (uitgezonderd wettelijke feestdagen). Wij werken samen met de koerier DPD.
Laden

Controleer eerst je spamfolder als je geen orderbevestiging hebt ontvangen.
 
Helaas kunnen we geen orderbevestigingen opnieuw verzenden omdat deze automatisch worden aangemaakt. Als je wilt controleren of je bestelling is verwerkt, log dan in op je JD-account en bekijk je bestelgeschiedenis. Alle lopende bestellingen worden daar opgeslagen.
 
Als je geen JD-account hebt, niet kunt inloggen of je bestelling niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice
 
Om ervoor te zorgen dat je e-mails van ons ontvangt, voeg je ons toe aan je betrouwbare e-mailadressen en controleer je de informatie die we in ons bestand hebben.
Laden

Zodra we je bestelling met alle door jouw ingevulde gegevens hebben ontvangen, kunnen we geen wijzigingen meer aan het adres aanbrengen. Als je een ander afleveradres wilt kiezen, neem dan contact op met de leverancier (PostNL of DHL) om wijzigingen door te voeren.
Laden

De meeste promoties worden automatisch toegepast bij het afrekenen.

Heb je een kortings- of promotiecode? Voer deze dan in bij het vakje 'kortingscode'. Eenmaal voltooid klik je op Los in waarna de korting wordt toegepast.

Laden

Plaats online je bestelling door bij het afrekenen de optie 'winkelophaling' te selecteren.

Kies de winkel waar je je bestelling wilt laten bezorgen door te zoeken naar je gewenste plaats of postcode.

Nadat je je winkel naar keuze hebt gekozen, krijg je de mogelijkheid om te selecteren wie je bestelling gaat afhalen. Hier kun je je eigen gegevens invoeren of iemand anders benoemen om de bestelling voor je te laten ophalen. Let op: Weet je tijdens het bestellen al dat iemand anders je bestelling ophaalt? Geef dit dan door tijdens het plaatsen van je order, hierna is dit niet meer mogelijk.

Wanneer je bestelling gereed is voor afhaling, sturen wij je een e-mail met de mededeling dat je je bestelling kan komen ophalen.

Neem onderstaande items mee wanneer je je bestelling komt ophalen:

  1. Bewijs van aankoop - een kopie van je bevestigingsmail en/of kassabon.
  2. Je betaalkaart - voor bescherming tegen fraude, kunnen wij je bestelling niet meegeven zonder je betaalkaart of een identiteitsbewijs met foto te zien.

Als je de optie hebt geselecteerd om iemand anders namens jou het pakket te laten afhalen, dient hij/zij je aankoopbewijs en een eigen identiteitsbewijs met foto (alleen een paspoort of rijbewijs met foto) te laten zien.

Je bestelling wordt 14 dagen bewaard in de door jou geslecteerde winkel. We sturen je na 4 dagen een herinnering per e-mail. Als je je bestelling niet ophaalt binnen de vastgestelde 14 dagen, wordt je bestelling naar ons warehouse geretourneerd en ontvang je een terugbetaling.

Laden

Het is momenteel niet mogelijk een bestelling te plaatsen over de telefoon.
Laden

Ja, alle leveringen kunnen gevolgd worden via de link die in je verzendbevestigings-e-mail vermeld wordt. Mogelijk ontvang je ook e-mails van de koerier met updates over de status van je levering.

Bekijk de status van je bestelling hier.
Laden

Jammer genoeg is 24-uurslevering nog niet beschikbaar.
Laden

Onze koerier zal steeds proberen te leveren via de voordeur op het juiste adres, voordat het pakket bij een buurwoning achtergelaten wordt. Wanneer alle pogingen tot aflevering falen, zal de kourier een kaartje achterlaten om je te laten weten wat er vervolgens met je levering is gebeurd.
Laden

Alle leveringen naar een thuisadres worden afgehandeld door DPD.
Laden

Je kunt een cadeaubon kopen in de winkel of via de giftcard pagina.
Laden

Andere manieren om hulp te krijgen

Cadeaukaarten

Gift Card

€5 - €300

De Ultimate Giftcard is de enige cadeaukaart die je nodigt hebt. Verkrijgbaar in meer dan 500 winkels in de land, het is het perfecte cadeau.

Cadeaukaarten kopen

Onze winkels

Vind een winkel

Vind je dichtstbijzijnde JD winkel, bekijk openingstijden en vind waar je je bestelling kan ophalen!

Vind mijn dichtstbijzijnde winkel

DOWNLOAD ONZE APPS

Shop 24/7 met de JD Sports iPhone-app! Krijg onderweg toegang tot onze nieuwste producten en exclusieve aanbiedingen.

Downloaden vanuit de App Store Download van Google Play
Wij accepteren de volgende betaalmethoden
PayPal logo Apple Pay logo Klarna logo
Bezoek onze bedrijfswebsite   www.jdplc.com Copyright © 2024 JD Sports Fashion Plc, Alle rechten voorbehouden.
Loading

 
Terug naar boven